Nak Pikat Lelaki Idaman?

Wednesday 17 August 2016

Stacy lancar lagu baharu sempena hari lahir

EDRY dan Stacy.



KUALA LUMPUR: Penyanyi, Stacy, bakal melancarkan single terbaharu berjudul Bila-Bila karya komposer Edry Abdul Halim sempena hari jadinya, esok. 

Stacy atau Ummu Shaikhah Stacy Anam berkata, beliau memilih untuk melancarkan produk terkini bagi mengekalkan momentun single Romeo ciptaan suaminya sendiri, Akim Ahmad. 

"Saya bakal tampil dengan single berjudul Bila-Bila, yang sekali lagi dicipta oleh Edry. Beliau sememangnya sudah mengetahui rentak dan identiti saya sebagai penyanyi. "Tarikh berkenaan pula dipilih sempena ulang tahun kelahiran saya ke-26 dan diharapkan ia dapat diterima baik oleh peminat seperti sambutan yang diberikan terhadap lagu Romeo," katanya. 

Sebelum ini, Stacy beberapa kali menyanyikan lagu ciptaan anggota KRU itu termasuk Pakai Buang, Kisah Dongeng dan Jahat. Stacy yang kini berada di Kota Kinabalu, Sabah, bagi meraikan perkahwinan sepupunya turut meluahkan keterujaan menyambut hari jadi di negeri kelahirannya sendiri. 

Dalam perkembangan terkini, Stacy dan suaminya berduet menyanyikan lagu tema produk minuman Yeo's mewakili jenama itu. "Lagu duet ciptaan Omar K dan Faizul itu dibuat khas sempena kempen mempromosikan Yeo's #rentakbahagia yang menampilkan kami berdua sebagai duta. 

"Mudah bekerjasama dengan mereka kerana masing-masing komposer yang penuh dengan kreativiti dan idea baharu. Malah, saya juga mengenali mereka secara dekat. 

"Alhamdulillah, mungkin status kami sebagai suami-isteri menjadikan kerja lebih senang. Kata orang, keserasian yang ada melancarkan proses rakaman," kata Stacy.



Oleh Farhana Ab Rahman.
.
☺️
------------------////--------
‪#‎arabperfumes‬ @ Jom like FB Page kami!
.
.
Whatsapp 0168474740
Online http://arabperfumes.shoppy.my
.
.
kbaiii
.
.
p/s: nk letupkan sales online anda? tak tau mcmana caranya? ok senang je..klik link di bawah utk cuba!
JOM LETUPKAN SALES ANDA DI SINI!!


Terus daftar SINI!

JOM MULAKAN BISNES ONLINE 7 ANGKA DALAM 7 BULAN!

Bertindak sebelum terlambat :)

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my