Nak Pikat Lelaki Idaman?

Monday 19 December 2016

Minyak Wangi|Perfume Lelaki Yang Best!

Jom kita tengok Top 5 Minyak Wangi|Perfume Pilihan (Aku) Lelaki hahaha.
.
Assalamualaikum & slmt sejahtera semua..hari ni nak cerita sikit pasal minyak wangi|perfume kegemaran lelaki terBest (aku la tu) huhu..
.
Yang di semua memang peberet dan menjadi kesukaan aku dpd dulu smpai la sekarang…maklumlah aku sekarang ni dalam proses nak memaskulinkan diri aku untuk menjadi seorang lelaki metroseksual.. bukan homoseksual yer!! 
.
Biasalah la beb..lelaki zaman sekarang ramai yg mementingkan penampilan…dengan penampilan yang meyakinkan seseorang itu boleh membentuk personaliti yg bagus dan meningkaktan tahap karisma dan keyakinan terhadap diri sendiri..
.
Ok jom tengok.. aku dah pilih 5 jenis minyak wangi|perfume yg cukup popular dan mungkin akan menyerlahkan diri anda kepada umum..fuhhyooo :p
.
.

Dunhill Edition
Ni minyak wangi|perfume yg 1st skali aku guna masa mula-mula berjinak dalam arena minyak wangi|perfume haha..ni pun dulu abg aku yg pakai..aku test skali bau dia..perghhh!! mmg aku suka! tapi yg ni mmg susah sangat nak jumpa skrg..kalau aku beli pun mmg direct oder dpd obersea beb :)
.
ni bau dia aromatic, woody, fresh spicy, citrus & green.
.
.

Ralph Lauren Polo Red Intense
Yg ni mg best jugak..bau menusuk kalbu tapi x tajam sangat..mmg best la susah nk terangkan mcmana..sbb dia ada bau fresh spicy campur dgn fruity yg mmg menarik! bau dia mcm ni fresh spicy, fruity, aromaticc, coffee, citrus & warm spicy.
.
.

Acqua Di Gio - Giorgio Armani
Yang ni pun best..sedap bau maskulin trendy..kalau kaki clubbing, kaki ngorat awek boleh la pakai ni..mmg sesuai sangat2..sbb ramai awek suka bau minyak wangi|perfume ni kalau laki pakai..tak pecaya boleh try :) 
.
Bau dia ada campur citrus, aromatic, marine, fresh spicy, floral & sedikit green.
.
.

Dunhill Desire Blue

Bau dunhill desire blue ni mmg soft & manis menggiurkan...telah terbukti dalam mencairkan ramai wanita feminin pada masa dulu kini dan selamanya (pengalaman aku) hahahha :p
.
Jangan heran sebab minyak wangi|perfume dunhill desire blue ni pun ramai pompuan yg suka pakai!
.
Bau asas dia terdiri dpd citrus, marine, aromatic, fruity, balsamic & tropikal.
.
.

The One - Dolce & Gabbana
Kalau sapa2 suka bau yang mmg maskulin abess..yg trendy...yg moden kotemporari..yg mmg gaya high class mmg boleh try yg ni..
.
Sebab The One ni mmg terlalu perfect utk lelaki maskulin moden kotemporari terkini...fuhhh! ayat aku mcm mengampu je hahha..tapi ni mmg serius betul..bukan main2 tau..
.
kalau tak pecaya boleh try la..beduyun awek ganas ikut balik nnt huhu :p
.
bau dia mcm ni lebih kurang ada amber, fresh spicy, tobacco, citrus & sweet.
.
ok sampai sini je dulu..next time sambung lagi..bai bai :*
.
.
----------////--------
Jgn lupa LIKE & SHARE ☺️
----------////--------
��#arabperfumelover  �� @ Original Authentic Perfume
.
Whatsapp 0168474740
.
kbaiii
.
p/s: Anda Hanya Perlukan 21 Video Sulit Untuk Meledakkan Jualan!
JOM LETUPKAN SALES ANDA DI SINI!
.
.
Terus Daftar SINI!
.
.
JOM MULAKAN BISNES ONLINE 7 ANGKA DALAM 7 BULAN! JOM Belajar secara FB LIVE!
.
.
Join Like Method Sekarang dan Dapatkan Bonus PERCUMA Bernilai Lebih Daripada RM2999.
.
.
Bertindak sebelum terlambat
😃😃😃

1 comment:

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my