Nak Pikat Lelaki Idaman?

Wednesday 11 January 2017

DKNY Be Delicious Green Apple - Aku SUKA!

Yang DKNY Be Delicious Green Apple ni memang aku suka! Salah satu Minyak Wangi|Perfume feveret aku. Minyak Wangi|Perfume ni memang penting bagi orang zaman sekarang terutama bagi seorang yang pentingkan keterampilan yang memukau (mcm aku) hahaha :P

Bau atau haruman badan tu SANGAT penting dan memainkan peranan utama sebenarnya, berbanding dengan pakaian kemas luaran beb! Itu biasanya akan mencerminkan keperibadian seseorang.

Bagi lelaki maskulin & metroseksual, minyak wangi|perfume memang satu perkara WAJIB yang perlu ada di dalam bilik mereka. Paling kurang mesti ada 2-3 jenis!

Salah satu minyak wangi|perfume lelaki yang mesti ada adalah DKNY be delicious Green Apple ni la. Ada sekali tu pernah aku terngiang-ngiang bau semerbak DKNY ni.  Punyal a sedap! Masa tu kat Pavillion Bukit Bintang. Masa mula-mula tu aku tak pasti sangat la bau apa...siap tanya member lagi huhu 

Member tu bgtau kat aku, tu la bau DKNY be delecious Green Apple! Sebab dia yang pakai  minyak wangi|perfume tu :) memang bau dia best!



Terus aku tak tuggu lama..sekarang ni musim beli online ja..apa lagi..servey la kat sini http://arabperfumes.shoppy.my


Nahh! amik kau harga 3 angka siot. Oh tak mampu den. Aku ni bukannya orang kaya. Nampaknya kena tunggu cukup bulan lah baru boleh angkat. Tunggu gaji masuk dulu.

Kalau dah rezeki memang tak ke mana :) besday aku tahun lepas ada la pulak orang bagi hadiah minyak wangi|perfume ni! yahoooo! syukur alhamdulillah.

Tenyata bau dia memang puas hati. Bau dia tak terlampau keras memandangkan minyak wangi|perfume DKNY be delicious Apple Green ni jenis unisex. Lelaki & perempuan dua-dua pun boleh pakai. Sesuai sangat pakai untuk pergi opis.

Tapi kalau nak keluar hangout dengan member aku prefer minyak wangi|perfume yang bau dia keras sikit la. Bau lelaki getteww :p 

Baru la perempuan boleh jatuh cinta pandang perfume hahah. Silap-silap lelaki pun boleh terpikat tau..wakakkaa :p

Selain DKNY be delicious Gree Apple ni..korang boleh la try usha Top 5 Minyak wangi lelaki popular dan pilihan sepanjang zaman. kbaii.
.
----------////--------
Jgn lupa LIKE & SHARE ☺️
----------////--------
��#arabperfumelover  �� @ Original Authentic Perfume
.
Nak buat duit dengan whatsapp?
Daftar dulu FREE je ni..
Klik sini kalau nak 
Whatsapp Boleh Buat DUIT!
.

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my