Nak Pikat Lelaki Idaman?

Monday 8 August 2016

Perfume|Minyak wangi Burberry untuk wanita

Wanita akan sentiasa suka dengan wangian yang bercorak manis. Memakai wangian yang baik merupakan sebahagian yang penting dari keperibadian seorang wanita bergaya. Terdapat banyak perfume|minyak wangi berkualiti yang ditawarkan oleh pelbagai jenama terkenal pada masa kini.

Daripada semua jenama tersebut, satu jenama yang popular adalah perfume|minyak wangi Burberry. Perfume|Minyak wangi Burberry bagi wanita adalah antara wangian paling popular dan menjadi pilihan ramai wanita moden! 

Dilancarkan pada tahun 1995/1996, perfume|minyak wangi ini telah mewujudkan satu tempat istimewa pada fesyen wanita moden. Di seluruh dunia, ramai wanita yang suka menggunakannya. Ia telah dinamakan semula sebagai Burberry di London pada lewat 1990an tetapi kemudian pada tahun 2005; Ia sekali lagi telah mendapat nama asal sebagai hanya Burberry.

Burberry, jenama ini juga popular untuk barang-barang lain seperti beg-beg berjenama, pakaian trendy dan corak popular, yang direka oleh mereka. Kejayaan produk-produk ini khas ditujukan kepada wanita, dan Burberry telah melancarkan pula perfume|minyak wangi untuk wanita.

Aroma Perfume Burberry untuk wanita
Perfume|minyak wangi Burberry adalah wangian yang berasaskan pancaindera yang menarik. Wangian wanita ini adalah dari jenis yang berbau manis. Notes atas wangian ini mengandungi top notes lavender, pudina dan thyme. 

Diadun dengannya adalah middle notes yang terdiri daripada germanium, gaharu dan cedar. Manakala base notes perfume|minyak wangi ini adalah terdiri daripada amber dan jasmine. Sebaik sahaja anda memakai perfume|minyak wangi ini, wangian ini mampu bertahan selama lebih sembilan jam! 

Walaupun mempunyai bau permulaan yang agak kuat, Burberry perlahan-lahan akan menghasilkan bau yang halus dan nyaman selang beberapa jam selepas ia disemburkan. Wanita pada semua peringkat umur boleh menggunakannya dan boleh digunakan pada apa sahaja acara yang diperlukan. 

Mempunyai varian bau yang hangat dan seksi seperti buah-buahan yang segar, aroma Burberry adalah pembelian yang bernilai bagi mereka yang inginkan bauan yang segar!

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my