Nak Pikat Lelaki Idaman?

Monday 22 August 2016

Peserta AF2016 punca pasangan pelawak, penyanyi bergaduh?

SHAH ALAM: Pihak produksi Akademi Fantasia 2016 (AF2016) terkejut sebaik diajukan soalan mengenai seorang daripada 14 peserta program itu didakwa mempunyai kaitan dengan masalah rumah tangga seorang pelawak dengan isterinya yang juga bekas peserta rancangan realiti terbabit. 

Pengurus Saluran Astro Ria, Raqim Ahmad, berkata pihaknya tidak mengetahui perkara berkenaan dan pada masa sama akan menyiasat berhubung kes terbabit, selain mengada perbincangan bersama produksi AF2016. 

"Saya tidak tahu-menahu mengenai perkara ini dan tak juga mendapat sebarang makluman mengenainya. Apapun, kami akan selidik dan melihat perkara ini dengan serius," katanya sebaik selesai konsert pertama program itu, semalam.


Peserta berkenaan dikatakan menjadi punca pergaduhan pasangan selebriti terbabit sebaik saja aksi mereka dalam aplikasi nyanyian diketahui pelawak itu. 

Pada musim lalu, juara program popular terbabit, Sufi Rashid, turut terpalit dengan kontroversi ketika diumumkan sebagai seorang daripada peserta bertanding. 

"Kita berharap, tidak ada sebarang hubungan terlarang berlaku dan perkara ini akan diberikan perhatian sebelum sebarang tindakan diambil," katanya.

Oleh Syarrizuan Abdul Rashid
.
.

.
☺️
----------////--------
�#arabperfumelover� @ Jom LIKE FB page kami
.
.
Whatsapp 0168474740
Beli Online sini http://arabperfumes.shoppy.my
.
.
kbaiii
.
.
p/s: nk letupkan sales online anda? tak tau mcmana caranya? ok senang je..klik link di bawah utk cuba!
.
JOM LETUPKAN SALES ANDA DI SINI!
.
.
Terus daftar SINI!
.
.
JOM MULAKAN BISNES ONLINE 7 ANGKA DALAM 7 BULAN!
Belajar secara FB LIVE!
.
.
Bertindak sebelum terlambat


😃😃😃😃😃

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my