Nak Pikat Lelaki Idaman?

Wednesday 31 August 2016

Kajian: Lebih ramai orang dewasa AS guna ganja


PENGGUNAAN ganja semakin diterima dalam kalangan penduduk dewasa Amerika Syarikat apabila beberapa negeri melonggarkan undang-undang, menurut data tinjauan baru. - Foto Reuters
NEW YORK: Penggunaan ganja semakin diterima dalam kalangan penduduk dewasa Amerika Syarikat apabila beberapa negeri melonggarkan undang-undang, menurut data tinjauan baru. 

Semakin ramai menggunakan ganja, lebih kerap dan tidak ramai menyifatkan ia berisiko. Ia boleh difahami, kata pakar, ketika puluhan negeri kini membenarkan perubatan ganja dan empat negeri lagi baru-baru ini membenarkan ganja untuk penggunaan rekreasi. 

Lebih separuh penduduk dewasa Amerika terbabit dalam tinjauan selama beberapa tahun, dan tindak balas menunjukkan ada perubahan dalam tingkah laku. 

Cuma satu pertiga daripada penduduk dewasa pada 2014 berkata mereka berasa ganja bahaya, menurun daripada separuh yang berasa demikian pada 2002. Ia bertentangan dengan penyelidikan saintifik mengenai ganja, kata ketua penulis, Dr Wilson Compton. 

Kajian disiarkan secara online pada Rabu oleh majalah Lancet Psychiatry. "Jika ada sesuatu, sains menunjukkan peningkatan risiko yang kita tidak sedari beberapa tahun lalu," kata Compton, yang juga Timbalan Pengarah Institut Kebangsaan mengenai Penyalahgunaan Dadah. - AP
.
.
.
☺️
----------////--------
�#arabperfumelover� @ Jom LIKE FB page kami
.
.
Whatsapp 0168474740
Beli Online sini http://arabperfumes.shoppy.my
.
.
kbaiii
.
.
p/s: nk letupkan sales online anda? tak tau mcmana caranya? ok senang je..klik link di bawah utk cuba!
.
JOM LETUPKAN SALES ANDA DI SINI!
.
.
Terus daftar SINI!
.
.
JOM MULAKAN BISNES ONLINE 7 ANGKA DALAM 7 BULAN!
Belajar secara FB LIVE!
.
.
Bertindak sebelum terlambat

😃😃😃😃😃

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my