Nak Pikat Lelaki Idaman?

Tuesday 19 July 2016

TEKA-TEKI RAYA


 BANYAK2 PERFUME CHANEL, PERFUME CHANEL APA YG PALING PANDAI??
.
.
Raya ketiga hari tu jumpa member lama ni. Dulu kerja kat seagate, tp skarang dah tukar bisines online jugak (tone excel)..
.
.
Bila dia tau aku jual perfume kat http://arabperfumes.shoppy.my tu, mulalah sembang weolls pasal perfume pulaks.
.
.
"Perfume Blue de chanel ko jual brape?" Dia tanya soalan yg biasa aku mngadap ari2 walaupun dah mmg ada tulis harga kat situ hahaha
.
.
"Klu beli kat cart RM160 jer beb, xmasuk postage lagi tu". Jawab aku dgn muka kerek sket (sbb dlm ati elehh bukan dia nk beli pun) huhu.
.
.
"Aikk murahnyer. Aku tgk gambar lawa jer perfume tu. Apa yg reject?" dia tanya lagi sebab xpuas ati.
.
.
"Blue de chanel tu biasa tulisan jer hilang or faded sket beb. Tutup dia mantap sebab ada magnet.. Tu yg xnampak sangat mcm reject". aku bg dia paham sket.
.
.
"Emm! Ni aku nak tanya ko... Dlm bnyk2 perfume chanel, perfume chanel apa yg paling bijak?" dia buat muka serius pulak.
.
.
Wah! Soalan... Mana ada perfume bijak..dah perfume tu perfume je la...
.
.
Dah semua jawapan aku bg salah, aku pun gibab la..(pada hal saje je malas nk layan hahahaa)
.
.
"Tak tau la beb. Tak penah pulak aku dengar ada perfume bijak mcm tu". aku pon menyerah kalah.
.
.
pastu dgn bangganya dia jawab..."Mestilah discovery channel".
.
.
.
"EHH!!! Itu bukan perfume beb! Itu siaran tv".
.
.
"Kan itu pun chanel jugak!". Dia cuba tenangkan diri konon hahaha.
.
.
"Itu 'chay-nerl' la beb.. Ada 2 N. C.H.A.N.N.E.L ...Mana ada sama.."
.
.
"Kalo Chanel 1 N jer...bunyi pon cher-nayl..."
.
.
"Owh. Iye ker?!..." Katanya sambil buat muka seposen & terus pegi amik ketupat...
.
.
Apa yg aku blajar hari tu...
.
.
Hari raya tak leh serius sgt
.
.
‪#‎RayaKenaHappy‬
‪#‎JomMakanKetupat‬
.
.
Jual perfume mesti kena tau pasal perfume
.
.
‪#‎arabperfume‬
‪#‎arabperfumes‬
‪#‎arab_perfumes‬
.
0168474740
.
Selamat Hari Raya
‪#‎SyukurSelalu‬

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my