Nak Pikat Lelaki Idaman?

Sunday 24 July 2016

5 PETUA UNTUK DAPATKAN KOS IKLAN FB ADS YANG MURAH

Di sini saya nak kongsi 5 tips untuk dapatkan kos iklan yang murah:

1. Letak Budget Untuk Adset Maksimum RM10 Sehari
Kenapa? Sebab kalau letak daily budget tinggi-tinggi, selalunya FB akan makan duit anda dengan sesuka hati


2. Pastikan Anda Launch At Least 2 Iklan Dalam 1 Adset
Kenapa? Anda nak tengok iklan mana yang boleh bagi kos yang lebih rendah.
Biasanya saya akan tukar salah satu benda saja dalam iklan tu.

Contoh jika saya promote #arabperfumes.

Iklan 1: Saya guna gambar logo ArabPerfumes

Iklan 2: Saya guna gambar artis pakai baju ArabPerfumes

Dari situ saya akan tengok, iklan mana yang boleh bagi kos lebih rendah & pause iklan yang lagi satu tu.

3. Tutup Iklan Pada Masa Cuti Umum
Kenapa? Sebab pada masa cuti, selalunya orang tak banyak membeli dan kurang online.

Anda hanya akan bazirkan duit sahaja.

4. Gunakan Gambar Iklan Yang Berwarna-Warni
Kenapa? Sebab gambar merupakan benda yang paling PENTING dalam FB Ads.
Jika anda gunakan iklan yang berwarna terang, ia akan menarik perhatian prospek anda untuk klik iklan tersebut

5. Target Android Smart Phone Sahaja
Ikut dari pengalaman saya, biasanya placement android smart phone memberikan kos iklan yang paling rendah

Saya harap ianya membantu!

Berminat Untuk Letupkan Sales Anda? Teruskan baca di bawah....

JOIN KAT SINI:

https://likemethod.onpay.my/order/form/cold_traffic/846

#arabperfumes

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my