Nak Pikat Lelaki Idaman?

Wednesday 13 July 2016

MACAMANA KAMI BUNGKUS PERFUME?

Proses Pembungkusan & Penghantaran Perfume



Setelah bayaran disahkan, perfume anda akan dibungkus serapi yg mungkin. Bubble wrap yang tebal akan menyelamatkan perfume anda dari sebarang hentakan. Space yg agak selesa diperlukan untuk mengelakkan 'space-cramp' dalam kotak. Polystrin hancur berupaya mengisi ruang ruang kosong agar perfume anda tidak bergerak dan mengurangkan risiko geseran yang mampu menghasilkan haba. Banyak gak kerja tu. Tapi, apa yang penting, perfume anda selamat sampai ke destinasi. Just do it.




Tips:
1. Elakkan berurusan pada hujung minggu. Pembelian pada hari Jumaat akan menyebabkan parcel anda dihantar kpd anda pada hari isnin (waktu kerja hari sabtu yg pendek menyebabkan byk parcel gagal diserah pada hari tersebut). Tempoh waktu penghantaran dan penerimaan yg panjang menyebabkan parcel anda terdedah kepada pelbagai risiko - Don't take risk.


2. Sekiranya berurusan pada hujung minggu (sabtu dan ahad), pastikan anda memberi data anda dengan lengkap, jelas dan mudah. Elak tukar alamat ataupun membuat perubahan pada alamat anda pada waktu ini. Follow up pada hari isnin status parcel anda.
Hujung minggu adalah hari yg paling sibuk bagi peniaga online. Semua order akan dikumpul untuk diposkan pada hari isnin. Banyak kesilapan terjadi bila order dah menimbun. Ada order yang terlepas dan ada yang tersalah hantar. Pastikan order anda Jelas dan lengkap...Do follow-up.



3. Tanya penjual anda apa jaminan anda akan dapat sekiranya perfume yang anda terima pecah. Berbincang mencari jln terbaik sebelum pembelian atau sebelum perfume anda di pos. Insuran, Langkah yang perlu anda buat masa terima, proses claim dan perkara berkait seharusnya dipersetujui terlebih awal sebelum perkara tersebut terjadi. Just ask.



Bole tengok kat sini:
http://arabperfumes.shoppy.my


No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my