Nak Pikat Lelaki Idaman?

Thursday 22 December 2016

Perfume|Minyak Wangi Lelaki Fendi & Armani Code Ice


Perfume Lelaki Fan Di Fendi Aqua & Armani Code Ice.

Aritu merayau-rayau kejap kat Metrojaya..maklumlah baru dapat gaji huhu..Niat di hati tu xde la nak beli apa2 pun..just nak survey je minyak wangi|perfume... Nak cium2 bau tengk yg mana best.
.
Then smpai sana secara sengaja aku pun terus la masuk kedai perfume|minyak wangi. Memang la niat nak masuk amik bau je..xde langsung terlintas di hati kecil ni utk beli perfume|minyak wangi!... betull beb! 
.
Dah test dekat 10 perfume|minyak wangi..naik pijooorr hidung aku cium bau semerbak perfume..tengok muka aku lain mcm je..salesgirl yg agak seksi (tapi xbrapa nak lawa sangat la) hahahaa tu pun bagi la aku cium kopi..bagi ilang pening kepala bau perfume|minyak wangi..
.
Fuhhh! legaa la sikit..tetiba aku tenampak la sebotol perfume|minyak wangi ni..brand Fendi..macam cantik je botol dia..seumur hidup aku rasa belum penah beli yg brand Fendi ni (macam nama kawan aku) hahha :p ..kalau test bau tu penah la jugak..
.
Tapi yang ni aku rasa belum penah try lagi..yang ni la..
  
Terus la test spray sikit kat tangan..Perghhhhh!! terus aku bgtau salesgirl tu..aku nak beli yang ni..amik terus la! xde cerita banyak..terus amik..harga tak tanya lagi berapa tu..gila!
.
Ngam2 sebelah dia pulak ada pulak Armani Code Ice...yang ni memang dah lama aku mengidam nak beli..tak payah test..terus bgtau salesgirl tu.. "Yang armani ni pun sama ya..saya amik jugak" .. dia balas, "Ok encik :)" dengan senyum manja menggoda (hahaha)
.
Ok la terus bayar la...kang lama-lama kat sini abess semua aku borong nanti..huhu 
.
Masa jalan nak pegi kaunter tu baru la tepikir nak tnya salesgirl tu harga hahaha.."Berapa yang Fendi tu?" salesgirl tu respon, "Yang Fendi tu harga dia RM359.00..tapi skrg tengah offer Krismas ni jadi la harga after diskaun RM299.00" 
.
RM299.00!...telan air liur kejap (gulpp) ...Aku tanya lagi, " Yang satu lagi tu?" 
.
Dia jawab, "Yang Armani Code Ice ni pun ada diskaun jugak encik..Harga biasa RM360.00..Tapi dah diskaun sekarang jadi RM310.00 je encik".
.
RM299.00 + RM310.00 = RM 609.00!
.
Ni la akibat beli ikut suka ati..tak nak tanya dulu..padan muka! hahaha
.
Keluar kad..zasss!..swipe! kita tambah hutang lagi hahaha
.
#Moral: JANGAN BOROS!
.
----------////--------
Jgn lupa LIKE & SHARE ☺️
----------////--------
��#arabperfumelover  �� @ Original Authentic Perfume
.
Whatsapp 0168474740
.
kbaiii
.
p/s: Anda Hanya Perlukan 21 Video Sulit Untuk Meledakkan Jualan!
JOM LETUPKAN SALES ANDA DI SINI!
.
.
Terus Daftar SINI!
.
.
JOM MULAKAN BISNES ONLINE 7 ANGKA DALAM 7 BULAN! JOM Belajar secara FB LIVE!
.
.
Join Like Method Sekarang dan Dapatkan Bonus PERCUMA Bernilai Lebih Daripada RM2999.
.
.
Bertindak sebelum terlambat
😃😃😃

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my