Nak Pikat Lelaki Idaman?

Monday 28 September 2015

Giorgio Armani Acqua di gio men 200ml


Acqua di Gio Cologne membuat untuk sentuhan penamat yang sempurna. Sejak dilancarkan pada 1996, klasik Giorgio Armani wangian ini telah menjadi kegemaran ramai orang di seluruh dunia. Acqua di Gio mempunyai yang cemerlang, aroma cahaya itu adalah satu komposisi ketumbar, freesia, dan cyclamen. Nuansa rosemary, kesemak, melati kelopak, bergamot, dan nilam Indonesia juga hadir untuk melengkapkan akuatik, bau maskulin ini. Direka untuk kedua-eksekutif yang sibuk menjalankan syarikat, pada tarikh yang romantis dengan kekasih, atau menikmati bersantai seharian di pantai, Acqua di Gio untuk lelaki boleh melengkapkan setiap kesempatan.


Armani Acqua di Gio telah dianugerahkan "Best of Beauty" Anugerah oleh Majalah Allure. Acqua di Gio untuk lelaki memegang aroma untuk masa yang lama, jadi semburan sekali pada waktu pagi adalah mencukupi. Walaupun tahan lama, aroma bersih segar tidak terlampau, menjadikannya sesuai untuk kegunaan harian. 

Dengan jenama yang berkualiti, seperti Acqua di Gio, sering mahal, terutamanya apabila dibeli dari kaunter-kaunter pusat membeli belah. Walaubagaimanapun, ini tidak menghalang anda daripada berbau hebat kerana kami menawarkan harga yang murah dgn kualiti sebenar. 
Harga RM210.00 utk 200ml

No comments:

Post a Comment

@arabperfumez Info :

@arabperfumez is an online store which is selling 100% AUTHENTIC miniature, tester and full size perfume, giftset and also wholesale vials. . @arabpefumez have been founded and established since 2015. Since then, the company have been growing everyday. We strive to be one of the top and best online perfume store out there. .

KEEP CALM AND SMELL GOOD!! http://arabperfumes.shoppy.my